iunie 1, 2010

Chiar si acum viseaza un copil…

Posted in Cuvinte spre infinit tagged at 12:43 am prin Alice Mihalcea

“Daca inr-o buna zi am putea sa fim din nou copii, anii care au trecut ar prinde viata iar cu cel dintai sarut.”

Data nasterii din bultein imi spune ca am crescut. Stau si o privesc contrazicand-o. Cineva a gresit. Cu siguranta. Nu am crescut. Sunt tot un copil.

Sunt un copil pentru ca nu stiu sa priveasca lume altcumva decat cu inocenta si naivitate. Pentru ca simt mereu nevoia de o imbratisare. De caldura. Nu stiu inca sa ma ascund de cutremurele inimii mele, privindu-mi de atatea ori lacrimile ce mi se preling tacute in umbre de intuneric atunci cand nimeni nu poate sa le auda cadenta. Sunt un copil fiindca atunci cand iubesc, nu stiu sa ma ascund in spatele tacerilor, vibratiile inimii mele ajungand sa devina cuvinte rupte din sufletul meu. Sunt un copil care crede cu naivitate in oameni, oferindu-le sufletul pe palme. Sunt un copil care plange atunci cand simte durerea. Un copil gelos si usor posesiv. Un copil caruia i se face mereu dor si care nu stie sa isi minta inima.

Sunt un copil pentru ca mi-e teama sa cresc. Mi-e teama fiinca stiu ca lumea nu este facuta pentru cei sensibili. Iar eu nu am invatat, inca, sa fiu altcumva.

http://www.trilulilu.ro/gl86rpb/d70efa85b5474c

10 comentarii »

  1. Radu said,

    Nu doar copii sunt inocenti, ci si ingerii..Iar din intuneric ne nastem. E drept, uneori aparem ca o stea cazatoare…o lumina orbitoare,care mistuie privirile naucite pret de o soapta tarzie. Apoi se lasa o liniste grea, din care se nasc altii ca noi. Prin nimic originali si totusi unici prin gesturi si trairi. Nici nu mi-ar placea sa te vad crescand…e atat de minunat sa poti trai prin iubire, sa poti visa, sa ai incredere in cei de langa tine, sa speri ori sa crezi. Dumnezeul tau e Iubirea, si prin ea stralucesti mai presus decat noi. Poate ce scriu acum e nepotrivit, e ceasul tarziu si sunt “flamand” de poeme. Dar simt ca nu doar prin iubire te tradezi, ci si prin scris. “Lumina” ta se consuma in fiecare rand, si fiecare suflare pe hartie devine Alice. Nu toti ne nastem cu aripi, e drept, cum si drept e ca suntem simple reflexii a felului in care ne vad cei de langa noi. Prin ceea ce scrii, prin tot ceea ce simti cand scrii, iti largesti “camera’ la un univers de oglizi. Si toate reflecta, fara echivoc, trecand cu nonsalanta de la copila nesigura la femeia-fruct, sigura si calculata, constienta de atu-urile ei, iubirea. Caut sa inteleg ce se ascunde printre randuri, in gesturile ascunse pe care foaia e incapabila sa le redea. Pana atunci, privesc absent spre lumina orbitoare, care mistuie pe cer, si-mi tradez urmatorul vers in pasii desculti ai diminetii…

  2. Alice Mihalcea said,

    M-am trezit in ecoul cuvintele tale. Intotdeauna ceea ce mi-ai scris, sau spus m-a facut sa (ma) simt parca altcumva. Uneori mi-e dor sa te citesc. Sa te aud vorbindu-mi…Iti multumesc mult!

    Buna dimineata, Radu!

  3. corina said,

    Da, Alice, esti un copil, care spune doar adevarul. Esti un fluture, care se odihneste pe o frunza de Tacere. Esti o lacrima de cristal, care vibreaza de Iubire la orice atingere. Esti un nufar cu petale deschise, care ofera oricui drumul spre Sufletul tau inocent. Dar mai presus de toate, esti o floare, care creste si infloreste indiferent de anotimp, de ani…

  4. Alice Mihalcea said,

    Nu-mi amintesc sa fi citit vreodata ceva mai tulburator ca randurile tale. Nu-mi amintesc cand mi s-a intamplat ultima data ca bataile inimii sa imi amorteasca glasul cuvintelor si sa nu mai stiu vorbi, scrie, doar vibra. Peste toate tastele mele s-a asternut un val de emotie ce ma obliga sa iti multumesc din suflet, in tacere.

  5. corina said,

    LA MULTI ANI, nume de poveste! Sa-ti fie noua varsta plina de noroc, lumina si iubire! te sarut

  6. Alice Mihalcea said,

    Iti multumesc din tot sufletul meu, cu fiecare bataie a inimii mele! Te pup si eu, Corina mea draga!

  7. pisica said,

    la multi ani, lisa mic!
    dumnezeu sa-ti ocroteasca visurile, gandurile, viata!

  8. Alice Mihalcea said,

    Multumesc mult, pisica draga, pentru toate gandurile tale. Imi era, imi este, dor de tine!

  9. Radu said,

    Buna dimineata, Alice…Dorul e reciproc, stii asta…Profit de ocazie si, desi cu intarziere, subscriu urarilor si-ti doresc multa-multa FERICIRE. IMPLINIRE. IUBIRE!. La multi ani si sa nu te schimbi niciodata…esti mult prea minunata asa cum esti ca sa o faci…iar oamenii din jurul tau…ar pierde un inger sensibil. Abia astept sa citesc volumul semnat Alice Mihalcea ( evident, astept sa ma chemi si pe mine cand ai lansarea):D

  10. Alice Mihalcea said,

    Iti multumesc, Radu, pentru urari si pentru toate cuvintele tale! Imi scrii frumos…poate prea frumos….
    Promit ca vei fi primul pe care il voi chema la lansare….Te pup


Lasă un răspuns

